Bob's Burgers Best Burger
S5, A5: Bob ställer upp i en burgar-smakar-tävling för att endast upptäcka att hans mest utmärkande ingrediens saknas! Barnen går på uppdrag för att hjälpa sin pappa att hitta den viktiga svarta vitlöken.