Rookie Blue Best Man
S6, A7: Andy och Sam blir chockade när de får veta att Oliver är huvudmisstänkt i IA:s korruptionsutredning av 15:e Divisionen. Vad värre är, de har bara fram till dagens slut på sig att hitta Chris Klem.