Pantertanter Big Daddy
S1, A24: Blanches far Big Daddy Hollingsworth kommer på besök och han har en stor överraskning. Han berättar att han sålt familjeegendomen för att kunna satsa på att bli countrysångare. Ett träd från granngården demolerar damernas veranda.