Big Man in Tehran
S3, A11: Carrie infiltrerar Teheran för att stödja uppdraget, men Brodys lojalitet vacklar när han möter ett spöke från sitt förflutna. På randen av Lockharts bekräftelse stirrar Saul ner i avgrunden mellan framgång och misslyckande.