Heavy Rescue: 401 Big, Mean and Heavy
S5, A1: När en last med virke hamnar över väg 401 i hjärtat av Toronto, går John Allen in i säsongens första storm. Efter en skada på jobbet måste Gary förlita sig på Collin för en bärgning.