S2, A4: Efter en incident I hemmet tar Angie hjälp av Will för att få huset i ordning igen. Planen spårar emellertid ur när hon upptäcker att en objuden gäst går lös som tvingar henne och Graham att bo med Douglas tills hon kan återta sitt hem igen. Poppy upptäcker att Douglas ljuger för henne angående veckopokern.