Walker Texas Ranger Bilden av en far
S5, A23: Som ett av sina första uppdrag går Bobbie Hunt under täckmantel som privatlärare för 10-årige Nicky Matacio i hopp om att fånga pojkens maffiafar och återförena Nicky med sin mamma.