Biljetten
S6, A29: Colin försöker stålsätta sig för att förbereda sig för det kommande fängelsestraffet. Colin söker upp Kelly för att få hjälp, men hon avvisar honom. Brandon och Susan tappar bort en lottsedel på femtusen dollar vilket leder till ett stort gräl.