Weeds Bill Sussman
S3, A5: Andy smiter från militärtjänsten. Stadsrådet samarbetar med Sullivan. Shane går på skola i Majestic. Nancys inblandning med U-Turn fördjupas. Silas har idéer. Sullivan ber Nancy om en fest.