Carnivale Black Blizzard
S1, A4: På vägen till Babylon i Texas ställs tivoliartisterna öga mot öga med naturens krafter. Lockad av löften om ledtrådar om sitt förflutna följer Ben motvilligt med Lodz till ett övergivet hus, där en siare sätter hans förmågor på prov. Sofie umgås med en stilig kaféägare till Apollonias stora förtret. Samson hälsar på hemma hos en gammal flamma och Jones tvingas hantera ett myteri utan hjälp av ledningen. Samtidigt brottas broder Justin med ett ultimatum - ska han svika det nya invandrarsamfundet som tagit form i Chin's gamla lokaler, eller förlora sin gamla församling i Metodistkyrkan?