Carnivale
Tivolit rullar in i det otursförföljda gruvsamhället Babylon. Efter en blöt kväll på en bar ramlar Ben ner i ett gruvschakt och möter ett bekant ansikte. Ett gäng gruvarbetare dyker upp för att se dansföreställningen - och tivolit drabbas av en tragedi.