Carnivale Tipton
S1, A3: När myndigheterna i det fattiga Tipton vägrar låta tivolit slå upp sina tält utanför staden tar Samson till sig Jones råd och planerar en föreställning som mer påminner om ett väckelsemöte - med Ben som huvudattraktion. På den forna bordellen Chin's är broder Justin själv huvudattraktionen. Den vanliga församlingen upprörs över hans löften om att återföra invandrarna till "den gamla tidens tro". Ben och Sofie besöker en sjuklig kvinna i utkanten av Tipton i jakt på ledtrådar om hans bakgrund, och Samson bestämmer sig i sista sekund för att tivolit ska resa söderut i stället för norrut.