Lie to Me Black Friday
S2, A7: En plågad tonåring tror att han blev bortförd som bebis och vänder sig till Lightman-gruppen för att hjälpa honom att avslöja hemligheterna i hans förflutna. Samtidigt undersöker Loker ursprunget till ett antal dödsall som inträffade i en elektronikbutik dagen efter Thanksgiving.