NYPD Blue Black Men Can Jump
S1, A17: Sipowicz blir vansinnig när han anar att en privatdetektiv ger falska förhoppningar till en man vars dotter är försvunnen sedan två år. Pappan till en 13-årig pojke som sköts ihjäl på gatan gör sina egna eftersökningar då den misstänkte flytt.