Walker Texas Ranger Blackout
S4, A21: Walker, under täckmantel för att slå ut en kasinoägares penningtvättsystem, blir medvetslös efter ett slag mot huvudet, och han vaknar med minnesförlust medan han släpas ut ur kasinot av en ung, kvinnlig blackjack-croupier.