The Sticky Bladstjälk
S1, A1: Den kanadensiska lönnsirapsodlaren Ruth Landry slår tillbaka mot den byråkratiska exploateringen genom att planera ett stort sirapsrån med småbrottslingen Mike Byrne från Boston, och insidern Remy Bouchard.