S5, A6: Gabriel överraskar Philip och Elizabeth med ett plötsligt tillkännagivande och ett förkrossande avslöjande om Philips förflutna. Stan och Aderholt fångar en fluga i sitt nät, medan Oleg och Ruslan ligger i bakhåll på en första misstänkt.