S6, A19: Danny och Baez samarbetar med detektiv Jimmy Mosley (Johnathon Schaech), en detektiv från ett annat område som krossade Baezs hjärta för flera år sedan, i jakten på ett rånargäng på turné. När en officer som frikänts från att ha dödat en ung pojke ska befordras, kämpar Frank med beslutet att ge honom en högre position och därmed riskera offentligt missnöje.