Fresh Off The Boat Blind Spot
S1, A10: Jessicas vän från skolan, Oscar Chow, kommer på besök. Hon är lite irriterad över att Louis inte är mer svartsjuk - och är helt omedveten om att Oscar är homosexuell. Samtidigt gör Eddie allt i sin makt för att slippa skolvetenskapsmässan.