Homeland Blind Spot
S1, A5: Carrie tror att hennes misstankar om Brody kan vara korrekta när han konfronterar den enda överlevaren av rebellerna som höll honom fånge. Men återföreningen väcker bara ännu mer frågor. Byrån börjar närma sig Aileen och Faisel, älskarna som använde pengar från stulna juveler för att köpa huset när flygplatsen.