Blitzgiving
S6, A10: När Ted lämnar baren tidigt för att förbereda en Thanksgiving-fest för sina vänner, festar gänget hela kvällen med "The Blitz", en gammal kompis från college som haft otur i livet. Som ett resultat av detta tvingas Ted tillbringa Thanksgiving med Zoey.