Sleepy Hollow Blod och rädsla
S3, A3: Hela Sleepy Hollow grips av rädsla när Pandora använder ett uråldrigt föremål för att förvandla människor till hemska varelser. De förskräckliga morden påminner Crane om det förflutna.