SPY CITY Blomstermarknadskuppen
S1, A4: Fieldings listiga plan verkar fungera. Ryssarna är upprörda och ger sig av. Ett datum nämns för första gången – söndag den 13 augusti. Vad kommer att hända i Berlin den dagen?