Army Wives Blood and Treasure
S7, A9: Michael kommer närmare Kat medan Patrick bestämmer sig för att göra slut med Gloria. Roland ger sin fru ett ultimatum. Maggie försöker få Gloria att berätta sanningen för henne om vart hon går efter skolan.