Scream Queens Blood Drive
S2, A6: Efter ankomsten av de nya patienterna på C.U.R.E. anordnar Dean Munsch och Chanel en blodgivning för att lösa sjukhusets svåra brist. Samtidigt sätter Nurse Hoffel sin hämndplan i rörelse och Hester finner ett sätt att bli en del av sjukhusets personal. En chockerande uppenbarelse - som involverar Green Meanie - tar form.