Criminal Minds Blood Relations
S9, A20: Två mordoffer hittas i en bondhåla ute i obygden i West Virginia. BAU-teamet upptäcker en sedan länge pågående fejd mellan två familjer och utreder vilken familj som kan vara skyldig till morden.