S1, A5: Andrea avslöjar profilen (No_one_knows_me) like för Nina, men Daniele undrar fortfarande vem som ligger bakom den. Samtidigt arrangerar Klan Bruxelles en stor fest för lanseringen av deras nya musikvideo som visar sig bli en vändpunkt i våra huvudkaraktärers liv.