Prisma
Prisma utforskar relationen mellan tvillingarna Marco och Andrea och deras identiteter. Tvillingarna ser identiska ut men har helt olika inställning till livet. De påbörjar en upptäcktsresa och en förvandling från vad de borde vara till vad de vill bli. Detta involverar även deras kompisgäng, som alla förenas i sökandet efter sin plats i världen.