S1, A4: Marcos och Carolas relation fortsätter med några upp- och nedgångar. Marco försöker återknyta kontakten med Andrea för att reda ut saker mellan dem, men hans bror är väldigt undvikande. Daniele insisterar på att få träffa (No_one_knows_me) like och Andrea tvingas fatta ett drastiskt beslut.