Prisma Gul
S1, A3: Carola övertygar Marco att spela in videon för Klan Bruxelles och nu tycks det verkligen börja fungera mellan dem. Marco verkar också komma överens med Daniele. Andrea har dock hittat en vän som han kan lita på i Nina, men har ingen aning om hur han ska hantera sin onlinerelation med Daniele.