S1, A6: Carola är full av skuldkänslor och Nina råder henne att berätta allt för Marco. Samtidigt känner Marco sig skyldig för att ha redigerat musikvideon utan att säga något till Daniele. Andrea tillbringar en underbar dag i Rom med Nina.