Chicago Med Blurred Lines
S10, A4: Ett bekant ansikte återvänder till akutmottagningen. Ripley och Charles behandlar en kvinna med en sällsynt sjukdom. Frost misstänker att patientens far ljuger om sin dotters tillstånd.