Rizzoli & Isles Bomb Voyage
S6, A17: Tiden rinner ut när teamet jobbar för att lösa ett mord med explosiva konsekvenser. Angela ryggar tillbaka när Ron (GREGORY HARRISON) bjuder henne på en romantisk semester.