S1, A1: Seriestart. Victoria, Kacey och Adja delar sina livshistorier över en måltid friterad mat och ranchdressing. Anya bjuder in tjejerna till ett amerikanskt thanksgivingfirande, där Emily öppnar upp sig om hennes önskan om kärlek i Paris.