Real Girlfriends in Paris
Seriestart. Victoria, Kacey och Adja delar sina livshistorier över en måltid friterad mat och ranchdressing. Anya bjuder in tjejerna till ett amerikanskt thanksgivingfirande, där Emily öppnar upp sig om hennes önskan om kärlek i Paris.
Adja anförtror sig till sin faster om sina svårigheter. Victoria planerar för ett besök av sin crush. Tjejerna går på en professionell handbollsmatch för att se Kaceys nya fling spela.
Victorias problem med vännen och kollegan Yoanne fortsätter att eskalera. Emily har sin första dag på praktikplatsen och är med på ett exklusivt modeevent. Adja anordnar en amerikansk brunch.
Kaceys problem med visumet fortsätter. Tjejerna försöker att hitta kärlek, om än för bara en natt, på en livlig speed-dejtingkväll. Vicorias frustration för Yoanne eskalerar och deras vänskap testas.
Victoria riskerar att förlora jobbet om hon inte kan komma överens med Yoanne. Margaux och Victoria dubbeldejtar i ishallen. Kacey ställs inför att eventuellt behöva lämna Paris på grund av visumproblem.