Agents of S.H.I.E.L.D. BOOM
S4, A13: Daisy, Mace och S.H.I.E.L.D.-teamet måste hitta ett sätt att förvara en explosiv Omänsklig. Under tiden står Coulson och Mack öga mot öga med Radcliffes inspiration till Aida.