Born Into the Covenant: Who Am I Without Mormonism?
S1, A1: Livet vänds upp och ner när Sally och Lena, två gifta mormonmorsor, träffas på en fest och blir förälskade. Hur kommer de att navigera att berätta det för sina män, sina familjer och kyrkan? Andra hbtq-mormoner brottas också med kyrkans anti-gaydoktriner.