Rizzoli & Isles Born to Run
S1, A7: Boston Marathon förvandlas till en brottsplats när en skytt riktar in sig på löpare. Jane och Maura måste utreda i hemlighet för att inte orsaka panik. BALTHAZAR GETTY gästar.