Bortförd, del I
S3, A1: Megan återvänder till arbetet några månader efter Peters död, och överraskas av en man från sitt förflutna - den nya detektiven Tommy Sullivan. Megan och Tommy måste stoppa en seriemördare vars offer är unga krigsveteraner.