Body of Proof
Karen Archer är identisk tvilling med den vackra Jessica, vars mystiska död sätter myror i huvudet på Ethan och Curtis. Ethan har personliga intressen i fallet och Curtis ifrågasätter hans motiv. Megan möter gamla demoner när hon besöker sjukhuset.