Lego Ninjago: Drakarna vaknar Bortom vansinne
S1, A4: När skeppet Bounty återvänder utan besättning, följer Lloyd, Arin, Sora och Riyu spåren som leder till Kai och Nya, som fastnat mellan två riken.