Lego Ninjago: Drakarna vaknar
När en naturkatastrof förändrar världen, måste nya och gamla ninjor samarbeta för att beskydda alla riken mot onda, högteknologiska skurkar.
Arin och Sora smyger sig ut ur klostret för att gå på Vägskälets Karneval och avslöjar en skurkaktig plan som utmanar deras nya färdigheter.
När skeppet Bounty återvänder utan besättning, följer Lloyd, Arin, Sora och Riyu spåren som leder till Kai och Nya, som fastnat mellan två riken.