LEGO Marvel Avengers: Strange Tails
Hawkeye och Avengers har fått det att se enkelt ut att rädda världen. Men nu står de inför det galnaste hotet hittills: SOCIALA MEDIER. För att rädda världen måste ett nytt team rekryteras för att hjälpa våra hjältar att besegra en influencer som är fast besluten att förinta världen.