Your Friendly Neighborhood Spider-Man
En makalös händelse
Under introduktionsdagen på high school förändras Peters liv för evigt. En ny Spider-Man-era börjar!
Parkers vanliga otur
Peter får en exklusiv praktikplats, men första dagen blir mer komplicerad än väntat.
Peter hanterar konsekvenserna av sin röjda identitet. Samtidigt rasar Lonnies perfekta liv samman.
Peter och Norman jobbar sig igenom sina olika synpunkter och Lonnies lojalitet sätts på prov.
Peters lediga kväll spårar ur när han måste dra på dräkten och stoppa en mystisk inkräktare.