S1, A6: Under Micheles vakande ögon börjar Antonia och Asaf få känslor för varandra. Luciano vill göra förhållandet med Riccardo officiellt, men ämnet leder till debatt. Vängruppen reagerar på den orättvisa behandlingen som Sandro fick utstå.