The Ignorant Angels
När Antonias man Massimo dör i en olycka upptäcker hon att han hade ett kärleksförhållande med en ung man, Michele. Antonia är förkrossad av nyheterna och börjar undersöka Massimos hemliga liv. Hon får en oväntad och djup vänskap med Michele och hans grupp av excentriska vänner som var nästan som en andra familj för hennes framlidne man. Tack vare dem ändrar hon livsuppfattning, men kommer hon lära sig att älska igen?