S1, A4: Michele och Antonia börjar umgås, de utbyter förtroenden, minnen av Massimo och intima detaljer och finner gemensamma kontaktpunkter i smärtan. De känner en samhörighet, ändå är det svårt att identifiera hur de känner. Annamaria går också igenom en svår period, Roberta har erkänt att hon varit otrogen mot henne. Gruppen uppmuntrar Annamaria att reagera.