The Ignorant Angels Kärleken
S1, A1: Antonia är gift med Massimo, deras liv är fridfullt och deras relation verkar perfekt. Det Antonia inte vet är att Massimo är otrogen med en en ung operakulissmålare, Michele. En oväntad händelse förändrar livet radikalt för alla tre.