Walker Texas Ranger Borttappade pojkar
S7, A12: En Dallas-polis blir skjuten till döds och mördaren sätter dit Carlos oskyldiga syskonbarn Jesse. Walter måste rentvå pojkens namn för att rädda hans liv.