9-1-1: Lone Star Both Sides, Now
S5, A1: 126:an rusar till handling när en pansarbil och dess vakter attackeras av en grupp maskerade män. Carlos, i sitt nya jobb som Texas Ranger, får i uppdrag att utreda fallet. Owen går i gruppterapi med Tommy för att hantera sin bror Roberts död. Både Marjan och Paul ansöker om den tillgängliga löjtnanttjänsten och ersätter Judd, som är vilsen utan sitt gamla jobb. Wyatt börjar arbeta på larmcentralen och en stor tågurspårning hotar bli en tragedi.